Eva regelt! brengt concreet uw hulpvraag in kaart.  In concrete stappen zoeken we naar oplossingen die passen bij uw persoonlijke zorgsituatie. U beslist zelf voor welke oplossing u kiest. Eva regelt! legt u de mogelijkheden voor, maar de beslissing is aan u! Als u dat wilt, kunnen we met u samen dingen regelen en u een betere grip geven op de situatie.


1. Contact met Eva regelt!

Eva regelt! neemt altijd binnen 24 uur contact met u op. Sommige vragen kunnen telefonisch of per e-mail beantwoord worden. Wilt u gebruik maken van onze ondersteuning, dan maken we binnen een week een afspraak voor een huisbezoek.

2. Eva regelt! is persoonlijk

Eva regelt! brengt eerst uw persoonlijke zorgsituatie in kaart. We maken een overzicht van knelpunten en stellen samen met u uw hulpvraag of vragen vast. Daarna gaan we meteen voor u aan de slag.

3. Eva regelt! gaat voor u aan de slag

Eva regelt! kijkt voor u uit wat de verschillende mogelijkheden zijn. Deze mogelijkheden zetten we voor u op een rij en we bespreken deze samen met u. Alle mogelijkheden zetten we voor u op een rij met de daarbij horende voor- en nadelen. Belangrijk is dat u zelf een keuze maakt, eventueel neemt Eva regelt! taken van u over, als u dat fijn vindt.

4. Eva regelt! maakt het verschil

Eva regelt! neemt het zoek- en speurwerk van u uit handen. Wij kennen de wet- en regelgeving en kunnen u  meer mogelijkheden geven voor (mantel)zorg op maat. Eva regelt! geeft u meer ruimte en tijd  voor uw (mantel)zorgtaken. En daarmee ook meer tijd  voor uzelf.