Eva regelt! beantwoord uw vragen over zorg, welzijn, wonen, werk en inkomen. In concrete stappen zoeken we naar passende oplossingen die passen bij uw persoonlijke situatie. U beslist zelf voor welke oplossing u kiest. Eva regelt! legt u de mogelijkheden voor, maar de beslissing is aan u!


1. Contact met Eva regelt!

Eva regelt! neemt binnen 24 uur contact met u op. Sommige vragen kunnen telefonisch of per e-mail beantwoord worden. Wilt u gebruik maken van de ondersteuning van Eva regetl!, dan maken we binnen 1 week een afspraak voor een huisbezoek.

2. Eva regelt! is persoonlijk

Eva regelt! brengt eerst uw persoonlijke zorgsituatie in kaart. We maken een overzicht van knelpunten en stellen samen met u uw hulpvraag of vragen vast. Daarna gaan we meteen voor u aan de slag.

3. Eva regelt! gaat voor u aan de slag

Eva regelt! voor u uit wat de verschillende mogelijkheden zijn. Deze mogelijkheden zetten we voor u op een rij en bespreken we met u. We bekijken samen de oplossingen met de daarbij horende voor- en nadelen. Belangrijk is dat u zelf een keuze maakt, eventueel neemt Eva regelt! taken van u over, als u dat fijn vindt.

4. Eva regelt! maakt het verschil

Eva regelt! neemt het zoek- en speurwerk van u uit handen. Wij kennen de wet- en regelgeving en kunnen u  meer mogelijkheden geven voor (mantel)zorg op maat. Eva regelt! geeft u meer ruimte en tijd  voor uw (mantel)zorgtaken. En daarmee ook meer tijd  voor uzelf.